Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Ο δωδεκάλογος του αλήτη

Παρασκευή 12 Ιουλίου
«Τους γνωρίζω, τους γνωρίζω,
-µίλησα κι εγώ,–
Τους γνωρίζω και τους διαλαλώ·
Ξέρω απ’ όλα τα τραγούδια
 µα για να τα πω,
τα ταιριάζω τα τραγούδια 
στο δικό µου το σκοπό»




#Ελευθερία 30.000 ευρώ και τη συζητάς μόνο με τους γονείς σου κατά μόνας. Σε τραπεζική επιταγή, παρακαλώ…

#Always on Sundays Επιτέλους! Ο κυριακάτικος καφές θα συνδυαστεί και με βιτρίνες! Μόλις βρω δουλειά θα πάω για ψώνια…

#Παντελής Καψής Ηταν λάθος οι αποφάσεις και οι πρακτικές, αλλά συνεχίζουμε, είπε το πρωί στον Κώστα Αρβανίτη. Με τον ίδιο τρόπο. Αυτό σημαίνει κυβέρνηση ευθύνης.

#Κυριάκος Αϋπνίες έχει ο Κυριάκος επειδή πρέπει να απολύσει, είπε στο Bloomberg. Να του θυμίσουμε ότι για τις απολύσεις το λέει χρόνια; Δηλαδή, χρόνιες αϋπνίες. Οικογένεια βρικολάκων, άλλωστε… 



#Απολύσεις Καθηγητές, φύλακες σχολείων, δάσκαλοι, καθαρίστριες… Και μετά θα πουν. Τα σχολεία δεν έχουν όλα πληρότητα. Κάποια πρέπει να κλείσουν…

#Ευάγγελος Βενιζέλος Απ’ την πίσω πόρτα τον φυγάδευσαν το Βαγγέλη στο Ηράκλειο της Κρήτης. Να δεις που θα βγει νέος πολεοδομικός με υποχρέωση όλων των σπιτιών να διαθέτουν έξοδο κινδύνου (και αρκετά φαρδιά)…

#Φετίχ Η μονιμότητα δεν είναι φετίχ… Το νόμισμα δεν είναι φετίχ… Στη φωτό ένας μόνιμος δημόσιος υπάλληλος και τα φετίχ του…









#Μανώλης Γλέζος Τόλμησε να πει ότι διαφωνεί. Κι αυτή η ορμή ορισμένων διερχόμενων άρχισε να τον παρασύρει σε βούρκο…

Νιαρρρρρ!!!!

#Ντόρα «Εμένα η Χρυσή Αυγή μου φέρεται με το σεις και με το σας» «Διατηρούν φιλικές σχέσεις μαζί μου, όταν μου μιλούν έχουν μια ευγένεια απέναντί μου. Τι θέλετε δηλαδή, να παίζω ξύλο; Εγώ ομιλώ με όλους στη Βουλή». Εκτίθεσαι για αρχηγός;



#Καλοκαιρινές διακοπές 25% των Ελλήνων, δια της εις άτοπον απαγωγής, θα πάνε φέτος διακοπές σύμφωνα με το ΙΝΚΑ, που βρήκε ότι το 75% δεν θα πάει. Αλλοι με το κουβαδάκι κι άλλοι στον κουβά, το μνημονιακό σύστημα.

#Αισιοδοξία Και μιας και ανέφερα την έρευνα του ΙΝΚΑ από την ανάποδη να θυμηθώ να κάνω και τη θετική ανάγνωση της κατάστασης. 2 τουλάχιστον, εκατομμύρια Ελλήνων διαθέτουν απεριόριστο ελεύθερο χρόνο…

#The Wall Από το Wembley στη Μαλακάσα. Δίπλα έχει και πάρκο αναρρίχησης για μαϊμούδες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου